Shop Mobile More Submit  Join Login
Master chief by a-freakin-rpg-gamer Master chief by a-freakin-rpg-gamer
as suggested by :iconboom-man97: i made a master chief card. will it go anywhere? i doubt it. but it kept me busy for a few minutes :)
Add a Comment:
 
:iconhybrid-empress:
HYBRiD-eMPReSS Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist General Artist
:rofl: THIS IS FREAKING AWESOME! As mega super epic fans of both Yu-Gi-Oh! AND Halo, this has made our day :D Thank you, so much!
~Rose & Ranger
Reply
:icona-freakin-rpg-gamer:
a-freakin-rpg-gamer Featured By Owner Jan 3, 2013
glad you like it
Reply
:iconhybrid-empress:
HYBRiD-eMPReSS Featured By Owner Jan 3, 2013  Hobbyist General Artist
:D
~Rose & Ranger
Reply
:iconmajor2themax:
Major2themax Featured By Owner Jun 13, 2012  Hobbyist Writer
did you make space marine card yet ?
Reply
:icona-freakin-rpg-gamer:
a-freakin-rpg-gamer Featured By Owner Jun 13, 2012
no sir haha
Reply
:iconmajor2themax:
Major2themax Featured By Owner Jun 14, 2012  Hobbyist Writer
you should
Reply
:icona-freakin-rpg-gamer:
a-freakin-rpg-gamer Featured By Owner Jun 14, 2012
eventually perhaps
Reply
:iconmajor2themax:
Major2themax Featured By Owner Jun 13, 2012  Hobbyist Writer
LOL Awesome !!!!!!!!!!!
Reply
:iconshadowman7890:
shadowman7890 Featured By Owner Apr 14, 2012  Student Digital Artist
A nacer way of giving someone the middle finger
Reply
:iconzecorezecron:
Zecorezecron Featured By Owner Jan 18, 2012  Hobbyist Artist
Too bad you can't have more than three of a kind, so his atk maxes out at 3900. Perhaps if it were any human monster in the graveyard instead.
Reply
:iconcaramelcatkin:
caramelcatkin Featured By Owner Jan 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
...I want one in my deck. BI <3
Reply
:icondarkzewulf:
DarkZeWulf Featured By Owner Dec 7, 2011  Hobbyist Writer
....lol a good choice with the savior part. and his effect would allow him to dominate even Ra.
Reply
:iconlordwakko:
lordwakko Featured By Owner Dec 5, 2011  Student
lol very funny
Reply
:iconcatchmeasifall:
catchmeasifall Featured By Owner Sep 4, 2011
could you do a dead space card PLZ PLZ PLZ
Reply
:icona-freakin-rpg-gamer:
a-freakin-rpg-gamer Featured By Owner Sep 14, 2011
Not familiar enough with the game, I'm afraid
Reply
:iconcatchmeasifall:
catchmeasifall Featured By Owner Sep 14, 2011
oh ok :)
Reply
:iconkaosrulez:
kaosrulez Featured By Owner Aug 21, 2011
whats cool is that the savior part totally fits. halo is a biblical game series. if you dont believe me look at the link

[link]
Reply
:icona-freakin-rpg-gamer:
a-freakin-rpg-gamer Featured By Owner Sep 14, 2011
Everything has a reason ;)
Reply
:iconkaosrulez:
kaosrulez Featured By Owner Sep 15, 2011
Exactly
Reply
:iconvoltinsane777:
Voltinsane777 Featured By Owner Jun 11, 2011
HAHAHAHAH with every marine on the graveyard he probably be the most powerfull card on the game xD

counting with all the marines from Halo 1 to Reach xD!!
Reply
:icona-freakin-rpg-gamer:
a-freakin-rpg-gamer Featured By Owner Jun 11, 2011
that's the idea ;)
Reply
:iconzombiekumquat:
zombiekumquat Featured By Owner Mar 15, 2011
freaking genius, i swear this one card would revive the whole series.... i would buy it at least
Reply
:icona-freakin-rpg-gamer:
a-freakin-rpg-gamer Featured By Owner Mar 15, 2011
I once dreampt of making a whole deck series of it, but never bothered. Ah well. Thanks for the compliment :)
Reply
:icondrakoerrante:
DrakoErrante Featured By Owner Mar 2, 2011
nada mal
Reply
:icona-freakin-rpg-gamer:
a-freakin-rpg-gamer Featured By Owner Mar 2, 2011
gracias chico
Reply
:icongigachomp:
gigachomp Featured By Owner Nov 6, 2010
hey have you made cortana as a power-up for this?
Reply
:icona-freakin-rpg-gamer:
a-freakin-rpg-gamer Featured By Owner Nov 24, 2010
nope, never got around to it. Dont really intend to at the moment. maybe one day. Probly not anytime soon.
Reply
:iconreper-the-wolf:
Reper-The-Wolf Featured By Owner Sep 15, 2010
EPIC:iconimhappyplz:
Reply
:iconxeonico:
Xeonico Featured By Owner Jul 20, 2010
Dude i would sacrafice 20 marine cards just so i could get his attack power to "kill"
Reply
:iconphantom116:
phantom116 Featured By Owner Jul 19, 2010  Student Traditional Artist
master chief will be 5000 of ATK
Reply
:iconrenoness:
RenoNess Featured By Owner Jun 24, 2010
I like that card i have a leon card ^^
Reply
:icondidfan:
DIDfan Featured By Owner Feb 5, 2010
if you are ever bored agian try making a whole seires of halo themed cards. how about an equip spell "Over Sheild" "this card blocks all attacks until your oppent's next turn. at the end of the battle phase this card is destoryed." or something to that effect
Reply
:icona-freakin-rpg-gamer:
a-freakin-rpg-gamer Featured By Owner Feb 5, 2010
If I find the time, I might just :p
Reply
:iconspartanninja141:
SpartanNinja141 Featured By Owner Jan 8, 2010
Awesome. Master Cheif is the best card out there.
Reply
:icona-freakin-rpg-gamer:
a-freakin-rpg-gamer Featured By Owner Jan 8, 2010
he doesn't afraid of anything
Reply
:iconco2vs:
co2vs Featured By Owner Jul 14, 2009
i would go to the ends of the earth to get a card like that its prob the most uber card you could possibly get. of course i would be the only one with it if it was really >:D
Reply
:icona-freakin-rpg-gamer:
a-freakin-rpg-gamer Featured By Owner Jul 14, 2009
and me of course
Reply
:iconpokemonspritemaster:
Pokemonspritemaster Featured By Owner May 4, 2009
Thats wicked!!! :pokeball:
Reply
:icona-freakin-rpg-gamer:
a-freakin-rpg-gamer Featured By Owner May 4, 2009
Thank you :)
Reply
:iconmariogalaxyman:
mariogalaxyman Featured By Owner Dec 14, 2008
Master Chief's attack and defense should be OVER 9000
Reply
:icona-freakin-rpg-gamer:
a-freakin-rpg-gamer Featured By Owner Dec 14, 2008
LOL

I'll keep that in mind if I ever make another
Reply
:iconcielos-girl:
Cielos-girl Featured By Owner Mar 3, 2008  Hobbyist General Artist
i would pwn everyone with that card!
Reply
:icona-freakin-rpg-gamer:
a-freakin-rpg-gamer Featured By Owner Mar 3, 2008
Indeed :nod:
Reply
:iconumi131:
umi131 Featured By Owner Feb 16, 2008
RvB is kinda kool but when they speak spanish they make many mistake of rexample: shela fires the cannon and every one goes like:
griff: son of a bitch!
Sarge's kiss ass: son of a bitch
Church while controling the body of lopez: madre de dios!

madre de dios= mother of god
he shoulda have said: hijo de puta= S.O.B.
Reply
:iconwhaleseed:
Whaleseed Featured By Owner May 4, 2009
Maybe Lupez was meant to say "Mother of God". He's spanish, for chrissake. It is humourous that Church says it while controlling Lopez, though.
Reply
:iconumi131:
umi131 Featured By Owner Feb 16, 2008
so how was my short story?
Reply
:icona-freakin-rpg-gamer:
a-freakin-rpg-gamer Featured By Owner Feb 17, 2008
pretty humorous...and strikingly accurate :lol:
Reply
:iconumi131:
umi131 Featured By Owner Feb 16, 2008
Oh yeah guys john was kidnappe when he was 7 years old (just for those ppl that dont read and keep wondering how did john end up being a spartan and stuff).
Reply
:iconumi131:
umi131 Featured By Owner Feb 16, 2008
(continued)
Me: "yes tht right i get the "spartan laser" oh yes little boydaddy is here for you dont worry we can kill the mean man now"
Dude: that just wrong... oh gross!
Me: "i equip it to my spartan which now gain 5000 atk poingat the cost of half my life points!"
Dude: "wait let me read tht card you're making that up sure of it...yada yada destroys my cardblah blah blah its a ring hum hum hum give 5000 lp for half the hp of the player... ok youre clear...crap!
Me: where was i oh yes now atk the grunt scout!!!!
dude: haha u forgot about one thing noobtart, its in defence.
Me: halo allows for all spartan and marines to pierce defense.
Dude: so if i have 2050 l left minus 5000...hmm let me see.
Me: dude u die
dude: no wait let me check...
(4 days later)
Dudes:i lose!
ME: yes now bye
Dude: rematch!

That the end of my short stupid "i was bored" story.
Reply
:iconumi131:
umi131 Featured By Owner Feb 16, 2008
lol its good, so what it equip card? The m808 scorpion main battle tank? or better yet

Me:"u think u have won do u?"
Some dude:" dude u only have 100 lp left 1 card in your deck and the only card of the field is "john spartan" next turn im gonna win!"
Me:"u forgot one thing, "halo"
Dude: "what? you're bluffing, no one has ever been able to pull out tht card!"
Me: "i activate the fiel card! Halo! noe everything in our deck is destroyed and we lose 100 point for each card...i dont lose anything but u have 35 cards so u lose 3500 lp, but tht not all, for every "john Spartan" on the field i can get 1 card from my graveyard tht had "spartan" in its name!
Dude:"what card could u-no...wait no not tht-nooooooo!!!
Reply
Add a Comment:
 
×

:icona-freakin-rpg-gamer: More from a-freakin-rpg-gamer





Details

Submitted on
August 15, 2007
Image Size
67.5 KB
Resolution
333×493
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
13,485 (2 today)
Favourites
164 (who?)
Comments
89
Downloads
74
×